neděle 22. dubna 2012

Buchta za 5minut

Protože jsem strašný žrout a miluji sladké, pořád bych něco jedla :D.
Jednou jsem byla u kamarádky a dostala jsem hroznou chuť na nějakou dobrotu, ale kamarádka doma nic neměla. Takže navrhla, že upečeme buchtu. Moje první reakce nebyla zrovna kladná, jelikož jsem myslela, že to bude trval dlouho a moc se mi do toho nechtělo, ale kamarádka našla na Facebooku recept na buchtu za 5 minut. Vyzkoušeli jsme to a musím říct, že byla opravdu výborná. Takže doporučuji!!


3 komentáře:

  1. ja mam rada taketo rychle recepty!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. No prosím! To je nápad. Proč se s tim piplat hodiny, že? Díky, tenhle recept si musím opsat pro své slabé chvilky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaj, ty jsi skvělá! Úplně jsi mě dostala. Babofku stůj co stůj udělám ;-).
    Super blog, fandím!
    Vivi

    OdpovědětVymazat