pondělí 7. května 2012

Jediná, která mě udělá...


431486_319632828085368_100001159614111_843872_328922869_n_large
Jmenuje se ,, Kejty" a miluje skate asi stejně, jako já! ♥  


Celý život jsem si říkala, že mám opravdu skvělé přátelé na život i na smrt, ale teprve potom jsem poznala ty pravé. A stačila k tomu úplná blbost, drobná hádka, třeba o nástěnku a všechno se změnilo. Prvně jsem si říkala, že k horšímu, ale teď vím, že to bylo jedna z nejlepší věcí v životě, která se mi stala. Našla jsem lidi, který vážně žeru :D A už i jeden den bez nich je strašný! Vím, že jim můžu říct cokoliv, kdykoliv a kdekoliv ♥. Děkuji vám za to jaký jste, holky :)
Tumblr_lowgcmjm5x1qient1o1_500_large

Tak to bylo trochu poezie :D A teď k tomu co se mi poslední dobou přihodilo... Zažila jsem úplně úžasný čarodky, když nepočítám, že jsem se třikrát poblila :D nějak jsem to přehnala s alkoholem, ale jinak krásný.. s pár kámoši jsme si udělali oheň u rybníka a ,, trochu" pili, zpívali, spali, mleli blbosti, hlavně se dobře bavili :) Díky bohu, že mě potom kluci odvedli domů.
V pátek jsem šla s holkama do kina na Můj vysledčenej deník. Dlouho jsem neviděla tak dobrej film :)
Jestli váháte tak určitě běžte! Toť vše z mého dnešního deníku :D

PS: Tohle mě dostalo!
Tumblr_lkd4x7pyc11qcfsg9o1_500_large

3 komentáře:

  1. Ahoj, super blog, určitě se sem budu ráda vracet!:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten film musím vidět! Díky za tip, Esme ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat