pátek 18. května 2012

Vzory aneb letní hit

Před 14 dny jsem si udělala malý výlet do Českých Budějovic za účelem nákupu nějakých letních věcí, protože můj šatník postrádal jakákoliv letní tílka, trička, hlavně šaty a sukně.
Když jsem vkročila do HM úplně mě oslnila krásná tílka s barevnými a pestrými vzory. Nevím proč ,ale já tomu říkám indiácná móda :D.
Hned jsem si ho běžela vyzkoušel a padlo jako ulité a navíc mělo nádherný vzor na zádech :). Pak jsem k němu našla i opravdu skvělé náušnice a brýle a outfit doplněný jednoduchými tmavými kraťasy byl na světě!
Myslím, že vzory jsem určitě letošní letní hit číslo jedna!
Už se moc těším až se projdu v novém tílku na pláži nebo v Paříži do které se v červnu chystám.

3 komentáře:

  1. Slusi Ti to moc...to budes v Parizi kocka!
    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, teda Paříž ti závidím! Hned bych tam taky jela:-) Na fotce ti to moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, nikdo nepozná, že nejsi pravá Pařížanka! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat